En slapp dag.

I dag vaknade jag upp i panik halv nio (börjar tjugo i nio), det första jag gör när jag ser klockan är att ropa på mamma, för att se om hon fortfarande var hemma så att jag fick åka bil till skolan, och tack och lov så var hon det. Skyndade mig upp ur sängen och drog snabbt på mig kläderna så att jag inte skulle komma allt för mycket försent till skolan.

Dagen började med av vi diskuterade våra bilder vid klasshägningen (Varje vecka har vi en utställning med en varsin bild hängandes i skolans entre, den är mycket uppskattad av alla på skolan.) men i allafall så kom jag typ tjugo minuter försent, men fint folk kommer alltid sent brukar man ju säga. Hehe. Sen var det friskvård, men eftersom jag har åkt på en förkylning så kan jag icke träna, vad less jag blir. Så jag och klassen andra sjuklingar gick ner till fotokällaren och fikade. (Ja vi på fotolinjen ska tydligen hållas hemliga och gömda). Sen var det lunch och efter det så hade vi fritt arbete så jag och Natasha gjorde lite bilder som vi ska arbeta med i lager i Photoshop. De är roligt. Lägger upp en bild som jag gjorde förra veckan när vi även då arbetade med i lager.  
Ha det så bra, puss och kram vi ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0