Nu får det vara nog!

Nu står jag inte ut med denna kalla vinter längre, nu vill jag ha sommar. Jag vill vakna till kvittrande fåglar och solens strålar kittlandes på min kind. Jag vill känna värme och doften av ny klippt gräs när jag går ut eller öppnar fönstret. Jag vill se löv på träden och inte en massa blöt snö. Jag vill vandra längs stranden och höra vågorna slå emot berget. Ligga på stranden och steka. Grilla vid havet i solnedgången med nära och kära.  Nu har vintern varat ett bra tag och nu vill jag inte ha den längre.  Bjuder på 2 bilder! Hoppas ni känner lite glädje och värme när ni ser dem!

 

Kommentarer
Postat av: AKP

Har länkat tillbaka till dig nu.

Du får gärna ändra min länk och skriva AKP med stora bokstäver, om du vill =)

Hoppas allt e bra med dig!

2009-02-27 @ 10:33:34
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0