TD = Terje dag

I dag har vi haft Terje dag. Han tog med oss på en liten utflykt, fast det var bara en halvdags utflykt efter lunch blev det TT (Terje teori) där han pratade om lite bilder och tekniker.

Åter till utflykten, vi åkte ut i skogen för att fotografera våran uppgift (Natur bilder). Det gick bra, fast sen fick jag ett fnatt som ni som känner mig vet att jag kan få, jag ville promt fotografera en snö ängel så vad gör jag ? Jo jag slänger mig ner i den ca 20 cm djupa snön och börjar göra min snöängel, som dock inte blev så bra och ännu sämre på bild. Så jag började som vanligt gnälla över att jag frös (Förra utflykten gick jag ut på isen det första jag gjorde så jag gick runt i timmar och gnällde på att jag ville hem). Men eftersom den första snöängeln inte blev som jag ville så hittar jag en ny plats att göra en snö ängel på, men det gick rent ut sagt åt skogen. Varför gick det så bra när man var liten? Så där stod jag och blev små irreterad över att det inte blev som jag ville så jag började ta bilder på mig själv istället. Egoist - Javisst.
haha, men jag kom där ifrån med en del bra bilder i allafall.

Sen efter lunch hände det inte så mycket mer än Terje Teori och skrattanfall, lägger upp lite bilder på Terje, och det är på egen risk , eftersom han tycker om att hämnas på oss genom att lägga upp bilder på oss i hans blogg med fish eye. Men det bryr jag mig icke om =) Enjoy!

Fråga inte vad han säger!



Sen bara POFF!


Så här gör Terje när han fotograferar!
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Terje

Hämnden är ljuv... ;))

2009-02-06 @ 13:44:46
URL: http://terjehelleso.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0